איפה הפלייליסט?

אחרי לבטים ארוכים החלטנו לא לפרסם את הפלייליסטים המלאים באתר. לא למטרת התעללות – פשוט, לא דחוף לנו שתדעו מה שמנו בכל פעם לפני שאתם בוחרים אם להוריד או לא. מעדיפים שתקשיבו, ומניסיון גם אנחנו יודעים שכשהפלייליסט זמין זה מוריד את החשק.

אבל זה לא שמדובר במידע סודי. מרגע ששמתם ידיכם על קובץ הפודקאסט, הפלייליסט מוטבע בטאגים שלו, ומכיל את שמות השירים והמבצעים וכן את תיזמון השירים בתוך הפודקאסט, על מנת שיהיה קל לדעת מה שומעים בכל רגע.

רוב נגני האודיו, הן הממוחשבים והן המתקדמים מבין הניידים, יודעים להציג את המידע הזה. עם זאת, קצרה היריעה מלתאר את הדרך המדוייקת בכל אחד ואחד מהם, כך שנתאר את האופציות הזמינות ביותר (Windows Media Player גירסה 10 ומעלה, ו-iTunes), ומי שמשתמש בנגן אחר שיבדוק בעצמו (אגב, נכון להיום ב-Winamp עדיין אי אפשר, אם כי מספרים לנו שיש כמה Plug-In-ים שעשויים לעשות את המלאכה).

ניתן לראות את הפלייליסט באחת מהדרכים הבאות:

הדרך היפה: Album Art
Album Art היא המקבילה הדיגיטאלית לעטיפת אלבום, תמונה דיגיטאלית המוטבעת בטאגים של קובץ ה-mp3. ב"עטיפת האלבום" שלנו תוכלו למצוא את הפלייליסט נאה ומעוצב.

  • משתמשי Windows Media Player:
    שימו את הקובץ להשמעה, גשו לתפריט View » Visualizations ובחרו Album Art.
    התמונה תופיע במסך הגדול בחלון "Now Playing".
  • משתמשי iTunes:
    בחרו בקובץ. התמונה תופיע בצד שמאל למטה. לחיצה על התמונה תציג לכם אותה בהגדלה.

הדרך הפרקטית: Lyrics
במקום Lyrics של ממש, שמנו בשדה הזה של הטאג את רשימת השירים, המבצעים והתיזמונים בפורמט טקסט פשוט (כזה שאפשר להעתיק ולערוך).

  • משתמשי Windows Media Player:
    אתרו את הקובץ ברשימת ההשמעה שלכם ולחצו עליו עם העבר הימני. בחרו Advanced Tag Editor ושם בחרו Lyrics.
  • משתמשי iTunes:
    אתרו את הקובץ ולחצו עליו עם העכבר הימני. בחרו Get Info ושם בחרו Lyrics.

דרך מוצא:
לא מבינים כלום בנגני מדיה? עד שהצלחתם להוריד את הקובץ משגעים אתכם בכל מיני תפריטים חבויים שאתם לא מוצאים? בקשות לפלייליסט במייל תעננה בשימחה וברצון: [peasinspace@gmail.com] (רק אל תשכחו לציין את מספר הפודקאסט).